Cimislia PROVOCARILE JURNALISMULUI MODERN

1.123
Timp de doua zile, jurnalisti a 10 institutii media din Republica Moldova , au incercat sa afle secretele audientei on-line, sa inteleaga necesitatile si sa se adapteze preferintelor consumatorilor media. Ei au fost instruirti de catre Chiril Artemenco, director general al campaniei media “Bumaga” din Sanct Petersburg . Bumaga este o companie care si-a inceput activitatea in anul 2012 ,cu resurse mici si un entuziasm enorm care in anul 2019 a marcat un venit de jumatate million de euro, datorita implementarii noilor tehnologii media. Sincron: Kiril Artemenco, director Companie Media, Sanct Petersburg Acum Campania “БУМАГА” din Sanct Petersburg este una de success care oferă produse media, organizeaza evenimente, face analiză, cercetări si vînzări pe piată. BETA: Institutiile mass media regionale, pot face aceste schimbari in relatia cu cititorului, si trebiue sa le faca ,altfel vor disparea de pe piata media, afirma Kiril Artemenco Sincron: Kiril Artemenco, director Companie Media, Sanct Petersburg BETA: Irina Cobasneanu, director al ziarului “Observatorul de Nord” din or.Soroca, sustine ca a aflat multe lucruri interesante, iar pe unele deja le aplica in practica. SINCRON: Irina Cobasneanu, director al ziarului “Observatorul de Nord” din or.Soroca Ziarul Observatorul de Nord din Soroca si-a diversificat produsele prin component video, prin dezvoltarea platformelor pe retelele sociale. Acum elaboram produse multimedia. Astazi am invatat cum sa analizam indicatorii de audienta prin Goole Analitics. BETA: Motivarea jurnalistilor nu se limiteaza doar la salarii mari, afirma Mariana Tabuncic- manager de program al Centrului de Jurnalism Independent din Chisinau. SINCRON: Mariana Tabuncic, manager de program CJI, Chisinau. Instituția trebuie să-și angajeze jurnaliștii nu doar pe principiul financiar, ci să-I motiveze ca să muncească eficient, să realizeze produse mediabune, să înțeleagă valorile instituției media. BETA: Instruirea jurnalistilor face parte din concursul de granturi mici cu denumirea :“Intelegerea audientei prin asistenta digitala”, implementat de Centrul de Jurnalism Independent cu suportul Internews si finantat de Suedia.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicată